تا چه حد جدی کراتینین 2.0 در بیماری مزمن کلیه است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

تا چه حد جدی کراتینین 2.0 در بیماری مزمن کلیه است

کراتینین 2.0 در بیماری مزمن کلیه چقدر جدی است؟ حذف نفوذ رژیم غذایی، سطح کراتینین بالا بدان معناست که کلیه است در برخی از درجه آسیب دیده، پس از آن سطح cretinine 2.0 یعنی چه برای مردم؟

در درمانگاه، کراتینین 2.0 (167.96 umol / L) به معنی بیماری در حال حاضر در مرحله 2، نزدیک به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه. فرد مبتلا به مرحله 2 بیماری مزمن کلیه است آسیب کلیه با کاهش خفیف در نرخ خود فیلتراسیون گلومرولی (GFR) از 60-89 میلی لیتر / دقیقه است. معمولا، هیچ به وضوح علائم نشان می دهد که کلیه های آسیب دیده وجود دارد. از آنجا که کلیه عملکرد جبرانی بسیار قوی و انجام یک کار خوب حتی زمانی که آنها عملکرد نه کاملا. کراتینین بالا، خون در ادرار، پروتئین و راه های دیگر می شود که بیماران کشف آنها در مرحله 2 بیماری مزمن کلیه هستند.

هر چند کراتینین 2.0 می گوید که وضعیت کاهش خفیف عملکرد کلیه، به عنوان یک بیمار مبتلا به این بیماری، شما همچنین باید توجه بالا به آن پرداخت. در غیر این صورت، ممکن است بیماری شما را بدتر می رود.

برای این مورد، شما نیاز به درمان مناسب، بلافاصله و نکته کلیدی این است برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری، حتی آن را معکوس. پس، چه درمان می تواند کمک به افزایش عملکرد کلیه؟ داروهای گیاهی چینی می توانید این طریق تعمیر آسیب کلیه و تغذیه برای کلیه های آسیب دیده است. کل فرایند عوارض جانبی ایجاد نمی که همه داروهای گیاهی چینی از طبیعت می آیند. چه چیزی بیشتر، می تواند این بیماری را از ریشه آن را درمان کند. بنابراین برای افرادی که در مراحل اولیه هستند، آنها می توانند فرصت آن را معکوس کنید.

از بالا ما می توانید مطمئن شوید که سطح کراتینین 2.0 مرحله نزدیک 3 بیماری مزمن کلیه است، اگر درمان نشود، اراده بیماری بدتر می رود. اما با کمک درمان راپر، ممکن است معکوس شود. اگر شما نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، انجام مردد برای تماس با ما از طریق ایمیل نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: